Sťažnosti a alternatívne riešenie sporov

Sťažnosti na správnosť a kvalitu služieb Union poisťovne, a.s.  je možné podať písomnou formou prostredníctvom pošty alebo osobne na ktoromkoľvek jeho pracovisku alebo elektronicky prostredníctvom kontaktného formulára umiestneného na www.union.sk. O výsledku vybavenia sťažnosti bude osoba podávajúca sťažnosť informovaná listom do 30 dní odo dňa prijatia sťažnosti. V odôvodnených prípadoch je možné lehotu na prešetrenie a vybavenie sťažnosti predĺžiť, nie však na viac ako 60 kalendárnych dní; o dôvodoch neskoršieho vybavenia sťažnosti bude osoba podávajúca sťažnosť písomne informovaná. Viac informácií o spôsobe vybavovania sťažností je uvedených na www.union.sk/kontaktny-formular.

Ak klient, ktorým je spotrebiteľ (fyzická osoba), nie je spokojný s tým, ako Union poisťovňa, a.s. vybavila jeho sťažnosť alebo ak nedostal odpoveď v lehote na vybavenie sťažnosti, má právo podať návrh na alternatívne riešenie sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je aj Slovenská asociácia poisťovní (www.poistovaciombudsman.sk, ombudsman@poistovaciombudsman.sk). Kompletný zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je dostupný na webovej stránke Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky www.mhsr.sk.