Atoms/icons/24/grey/info-24

Zdravotná poisťovňa v mobilnej aplikácií
Sťažnosti a alternatívne riešenie sporov

Sťažnosti na správnosť a kvalitu služieb Union poisťovne, a.s. a Union zdravotnej poisťovne, a.s je možné podať písomnou formou prostredníctvom pošty alebo osobne na ktoromkoľvek jeho pracovisku alebo elektronicky prostredníctvom kontaktného formulára umiestneného na www.union.sk. O výsledku vybavenia sťažnosti bude osoba podávajúca sťažnosť informovaná listom do 30 dní odo dňa prijatia sťažnosti. V odôvodnených prípadoch je možné lehotu na prešetrenie a vybavenie sťažnosti predĺžiť, nie však na viac ako 60 kalendárnych dní; o dôvodoch neskoršieho vybavenia sťažnosti bude osoba podávajúca sťažnosť písomne informovaná. Viac informácií o spôsobe vybavovania sťažností je uvedených na www.union.sk/kontaktny-formular.

Ak klient, ktorým je spotrebiteľ (fyzická osoba), nie je spokojný s tým, ako Union poisťovňa, a.s. vybavila jeho sťažnosť alebo ak nedostal odpoveď v lehote na vybavenie sťažnosti, má právo podať návrh na alternatívne riešenie sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je aj Slovenská asociácia poisťovní (www.poistovaciombudsman.sk, ombudsman@poistovaciombudsman.sk). Kompletný zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je dostupný na webovej stránke Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky www.mhsr.sk.

AKTUALIZUJTE SI ÚDAJE, KTORÉ VÁM POMÔŽU ZLEPŠIŤ VAŠE ZDRAVIE

Získajte bezplatné upozornenie na preventívnu prehliadku u vášho všeobecného lekára. Aktualizujte si váš e-mail a telefón a aktivujte si službu preventívna pripomienka pre poistencov Union zdravotnej poisťovne.