Zdieľať

Prieskum spokojnosti klientov Union poisťovne, a.s. (4Q/2014)

Union poisťovňa, a.s. s cieľom zvyšovania kvality poskytovania svojich služieb, pripravila pre svojich klientov telefonický a elektronický prieskum spokojnosti. Prieskum prebieha v termíne od 27. 10. 2014 do 21. 12. 2014.

 

Union poisťovňa, a.s. s cieľom zvyšovania kvality poskytovania svojich služieb, pripravila pre svojich klientov telefonický a elektronický prieskum spokojnosti. Prieskum prebieha v termíne od 27. 10. 2014 do 21. 12. 2014.

Každý z klientov, zúčastnených na prieskume, po zodpovedaní jednoduchých otázok buď:

  1. telefonicky prostredníctvom telefonátu s pracovníkom zákazníckeho centra Union poisťovne, a.s.,
  2. elektronicky prostredníctvom vyplnenia dotazníka zasielaného emailom,

bude automaticky zaradený do žrebovania o vecné ceny (2krát skladací bicykel značky VOGUE 20″ a 3krát JABRA drive hands free set) v hodnote až 200,- eur.

Viac informácií o vyhlásenej súťaži a podmienkach priebehu súťaže sú uvedené v štatúte súťaže.

Ďakujeme všetkým zúčastneným klientom Union poisťovne, a.s., že svojimi odpoveďami pomáhajú zlepšovať kvalitu poskytovaných služieb.

Tím Union poisťovne, a.s.

Union Poisťovňa

Pomohla ti táto odpoveď?