Zdieľať

Zdravé reči #130: Perimenopauza

ZR_130 - Perimenopauza
Vypočujte si 130. diel nášho podcastu Zdravé reči, v ktorom sa venujeme
ZR_130 - Perimenopauza

Náš podcast Zdravé reči patrí v kategórii zdravie a fitness medzi najpočúvanejšie na Slovensku a v celosvetovom rebríčku je dokonca v prvej stovke. Vlastný podcast sme priniesli ako prvá zdravotná poisťovňa.

Každý týždeň vám prinášame nový diel podcastu Zdravé reči. Spolu s odborným hosťom vám ľudskou rečou približujeme aktuálne zdravotné témy.

Čo sa dozviete v tomto diele?

Obdobie, ktoré čaká každú ženu – menopauza. Určuje sa retrospektívne ako posledný termín menštruácie, ktorá sa už potom viac ako dvanásť mesiacov neobjaví. Predchádza jej však fáza, ktorá ženu ovplyvní viac. Perimenopauza je obdobie okolo menopauzy, ktoré nazývame inými slovami prechod alebo klimaktérium. Perimenopauzu spôsobujú hormonálne zmeny v dôsledku vyhasínania funkcie vaječníkov. V tomto období, ktoré trvá dva až dvanásť rokov, nám telo dáva rôzne signály. Je preto dôležité poznať príznaky perimenopauzy a nevynechávať preventívne prehliadky. 

Kľúčom k vedomému prežívaniu perimenopauzy a menopauzy, a pre lepšie zvládanie zmien, je prevencia, vedomosť a edukácia.  

Vypočujte si náš podcast a dozviete sa:

O zdravej osvete pre ženy po 40. roku života nám porozprávala PharmDr. Leila Zajac.

Počúvajte vo vašej obľúbenej aplikácii

Pre vypočutie 130. dielu podcastu Zdravé reči o perimenopauze, kliknite na vašu obľúbenú podcastovú aplikáciu.

Adela Kumorová

VYHRAJTE iPHONE 14 A 115 ĎALŠÍCH CIEN

Aktualizujte si svoje kontaktné údaje a potvrďte marketingový súhlas. Ste v hre o:

  • iPhone 14;
  • dovolenové poukážky v hodnote 285 eur;
  • 20 eur do kníkupectva Martinus. 

Naše ambície v oblasti vedenia spoločnosti

Vykonávať naše podnikanie v transparentným a udržateľným spôsobom

  • Udržateľné investície a obchodné operácie.
  • Voľba obchodných partnerov, ktorí tiež kladú dôraz na udržateľnosť.
  • Prevádzkovať naše podnikanie transparentným a udržateľným spôsobom.
  • Chrániť informácie a dáta našich klientov a partnerov pred ich zneužitím tým, že zabezpečujeme bezpečnosť našich digitálnych riešení a služieb.
  • Budovať otvorenú, inovatívnu a etickú korporátnu kultúru.
  • Prevencia a odhaľovanie korupcie a úplatkárstva prostredníctvom školeného interného tímu.
  • Vyžadovanie tohto prístupu aj od partnerov formou zmluvných dojednaní.