Zdravotná poisťovňa v mobilnej aplikácií

Zdieľať

V ankete Zlatá minca 2025 máme tri ocenenia aj titul Objav roka

Poisťovne pod značkou Union zaznamenali výrazný úspech v ankete Zlatá minca 2025, ktorá každoročne oceňuje najkvalitnejšie finančné produkty na Slovensku. Union si odniesol tri druhé miesta a špeciálne ocenenie Objav roka 2025.
zlatá minca_2025
zlatá minca_2025

Union bodoval v kategóriách, ktoré sú pre poisťovňu dlhodobo kľúčové – zdravie a prevencia a tiež cestovanie. V ankete hlasovalo 210 členov a členiek odbornej poroty z radov finančných expertov a expertiek, zástupcov akademickej obce a novinárskej obce, pričom výsledky boli notársky overené.

„Naše produkty vyvíjame podľa potrieb klientov a sú postavené na zrozumiteľnosti, férovosti a praktickej hodnote. To, že si odborná verejnosť všimla práve tieto kvality, vnímame ako potvrdenie, že ideme správnym smerom,“ uviedol generálny riaditeľ Unionu Michal Špaňár.

2. miesto:

  • Poistenie úrazu alebo choroby – UniPrevent poistenie onkologických chorôb. Ide o poistenie onkologických ochorení, ktoré prináša klientom finančnú istotu v jednej z najnáročnejších životných situácií.
  • Cestovné poistenie – UniTravel Krátkodobé cestovné poistenie.
  • Zdravotné poistenie – Union zdravotná poisťovňa – Novinky v zdravotnom poistení, ktoré prináša poistencom a poistenkám zdravotnej poisťovne širší prístup k prevencii, digitálnym službám a zdravotným benefitom.

    Plus Objav roka 2025 – UniTravel krátkodobé cestovné poistenie v mobilnej aplikácii Unionu.

„Sme radi, že odborníci a odborníčky ocenili nielen kvalitu našich produktov, ale aj to, že sa snažíme inovácie pretaviť do konkrétneho úžitku pre ľudí. Ocenenie Objav roka pre cestovné poistenie v mobilnej aplikácii je dôkazom, že digitalizácia má zmysel vtedy, keď zjednodušuje život klientom,“ hovorí Jozef Koma, člen predstavenstva Unionu.

Anketa Zlatá minca hodnotí finančné produkty pôsobiace na slovenskom trhu od roku 2005.

Podľa Komu má táto súťaž aj širší význam: „Zvyšuje povedomie o kvalite finančných produktov na trhu a motivuje poisťovne zlepšovať sa. Sme radi, že Union patrí medzi značky, ktoré odborníci dlhodobo oceňujú za spoľahlivosť a inovácie.“

Úspech v ankete zároveň potvrdzuje pozíciu Unionu ako jednej z najdynamickejších poisťovacích skupín na slovenskom trhu, ktorá kombinuje slovenské know-how s holandskými štandardmi materskej skupiny Achmea.

Člen predstavenstva Jozef Koma a riaditeľka marketingu Silvia Vlasková

Picture of Martina Harsanyiova

Martina Harsanyiova

Martina Harsanyiova

Poistite sa online na dovolenku a vyhrajte druhú v hodnote 2 500 €

Uzavrite si u nás krátkodobé cestovné poistenie a ste automaticky v hre o leteckú dovolenku s CK FIFO

Súťaž prebieha od 2. 6. do 31. 8. 2025. Viac informácii o podmienkach súťaže nájdete v Štatúte.

Viete, prečo sa oplatí prepoistiť k nám do Union zdravotnej poisťovne?

U nás získate prístup k najväčšiemu počtu zazmluvnených lekárov, najlepšie hodnotenej mobilnej aplikácii a k množstvu atraktívnych benefitov a zliav. Prečítajte si, čo okrem toho u nás ešte dostanete a pridajte sa k našim spokojným poistencom a poistenkám!

CESTUJTE S NAJLEPŠÍM POISTENÍM UNIONU

Som Angie, váš nový anjel strážny. Letím k vám s najlepším cestovným poistením Unionu. Odteraz cestujete pod mojimi krídlami.

VYHRAJTE iPHONE 14 A 115 ĎALŠÍCH CIEN

Aktualizujte si svoje kontaktné údaje a potvrďte marketingový súhlas. Ste v hre o:

  • iPhone 14;
  • dovolenové poukážky v hodnote 285 eur;
  • 20 eur do kníkupectva Martinus.