Union bodoval v kategóriách, ktoré sú pre poisťovňu dlhodobo kľúčové – zdravie a prevencia a tiež cestovanie. V ankete hlasovalo 210 členov a členiek odbornej poroty z radov finančných expertov a expertiek, zástupcov akademickej obce a novinárskej obce, pričom výsledky boli notársky overené.
„Naše produkty vyvíjame podľa potrieb klientov a sú postavené na zrozumiteľnosti, férovosti a praktickej hodnote. To, že si odborná verejnosť všimla práve tieto kvality, vnímame ako potvrdenie, že ideme správnym smerom,“ uviedol generálny riaditeľ Unionu Michal Špaňár.
2. miesto:
- Poistenie úrazu alebo choroby – UniPrevent poistenie onkologických chorôb. Ide o poistenie onkologických ochorení, ktoré prináša klientom finančnú istotu v jednej z najnáročnejších životných situácií.
- Cestovné poistenie – UniTravel Krátkodobé cestovné poistenie.
- Zdravotné poistenie – Union zdravotná poisťovňa – Novinky v zdravotnom poistení, ktoré prináša poistencom a poistenkám zdravotnej poisťovne širší prístup k prevencii, digitálnym službám a zdravotným benefitom.Plus Objav roka 2025 – UniTravel krátkodobé cestovné poistenie v mobilnej aplikácii Unionu. 
„Sme radi, že odborníci a odborníčky ocenili nielen kvalitu našich produktov, ale aj to, že sa snažíme inovácie pretaviť do konkrétneho úžitku pre ľudí. Ocenenie Objav roka pre cestovné poistenie v mobilnej aplikácii je dôkazom, že digitalizácia má zmysel vtedy, keď zjednodušuje život klientom,“ hovorí Jozef Koma, člen predstavenstva Unionu.
Anketa Zlatá minca hodnotí finančné produkty pôsobiace na slovenskom trhu od roku 2005.
Podľa Komu má táto súťaž aj širší význam: „Zvyšuje povedomie o kvalite finančných produktov na trhu a motivuje poisťovne zlepšovať sa. Sme radi, že Union patrí medzi značky, ktoré odborníci dlhodobo oceňujú za spoľahlivosť a inovácie.“
Úspech v ankete zároveň potvrdzuje pozíciu Unionu ako jednej z najdynamickejších poisťovacích skupín na slovenskom trhu, ktorá kombinuje slovenské know-how s holandskými štandardmi materskej skupiny Achmea.
 
															Člen predstavenstva Jozef Koma a riaditeľka marketingu Silvia Vlasková
 
															 
															 
															 
								 
								 
								 
															 
															