Zdieľať

Poistenci Unionu si termín návštevy pobočky môžu objednať online

Čakaniu v rade na pobočkách definitívne odzvonilo. V rámci skvalitňovania služieb si poistenci Unionu môžu termín a presný čas návštevy pobočky objednať online.

 

Čakaniu v rade na pobočkách definitívne odzvonilo. V rámci skvalitňovania služieb si poistenci Union zdravotnej poisťovne môžu termín a presný čas návštevy pobočky objednať online.

Poistenec si môže svoj termín na pobočke rezervovať jednoducho prostredníctvom webovej stránky . Do formulára klient uvedie účel stretnutia a zamestnanci kontaktného miesta sa vedia na jeho návštevu vopred pripraviť a zefektívniť tak vybavovanie akejkoľvek požiadavky.

„Hlavným cieľom tejto služby je vyjsť v ústrety klientom, ktorí uprednostňujú osobné stretnutie s klientskymi pracovníkmi Unionu v presne dohodnutom čase. Poistenec sa vyhne čakaniu a má zaručené vybavenie svojej žiadosti vo vopred určenú hodinu. Touto službou šetríme čas a zvyšujeme komfort našim poistencom,“ uviedla Elena Májeková, členka predstavenstva Unionu. Ako ďalej doplnila prvotná myšlienka vznikla v rámci internej súťaže nápadov a bola testovaná niekoľko týždňov priamo na pobočke Bratislave, kde sa overovali najmä potreby klientov a ich reakcie na túto službu.

Online objednávanie na termín na pobočku môžu poistenci využívať v siedmych najväčších pobočkách po celom Slovensku a to v Banskej Bystrici, Bratislave, Košiciach, Nitre, Poprade, Prešove a Žiline.

O rezervovaní termínu je poistenec informovaný prostredníctvom SMS, a rovnako tak dostane 3 hodiny pred plánovaným termínom pripomienku. Rezerváciu termínu je možné zrušiť maximálne 2 hodiny pred rezerváciou.

Martina Harsanyiova

Sme mocní
od východu po západ

Svojim blízkym zaistite super ochranu.
Super poistenie pre super rodiny.

Sme mocní
od východu po západ

Svojim blízkym zaistite super ochranu.
Super poistenie pre super rodiny.