Zdieľať

Union ZP a Union poisťovňa s kompletnou sadou Zlatých mincí

Deviaty ročník súťaže finančných produktov Zlatá minca 2013 priniesol pre Union poisťovňu a Union zdravotnú poisťovňu až 4 ocenenia.

 

Union zdravotná poisťovňa, a. s., získala opätovne prvé miesto v kategórii Zdravotné poistenie. Po prvenstvách v rokoch 2007, 2008, 2009, 2010 a v roku 2012, sa tak Union zdravotná poisťovňa znovu ocitla na najvyššej priečke.

Komerčnú Union poisťovňu, a. s., ocenili 2. miestom v kategórii Cestovné poistenie za produkt Individuálne komplexné cestovné poistenie. Bronzová priečka jej patrí za Online úrazové poistenie Union Istota v kategórii Úrazové poistenie. Union poisťovňa získala aj prestížnu cenu Objav roka za svoj produkt Komplexne cestovné poistenie na Slovensku cez SMS. Kategória Objav roka predstavuje špeciálne ocenenie pre inovatívne a jedinečné produkty na slovenskom poistnom trhu. V tejto kategórii uspela Union poisťovňa s SMS poistením aj v roku 2006.

Ocenenia v súťaži Zlatá minca sú pre nás motiváciou v ďalšej práci a zároveň je to pre nás záväzok prinášať do budúcna kvalitné a spoľahlivé produkty a služby pre našich klientov„, uviedol Peter Polakovič, člen predstavenstva a riaditeľ sekcie obchodu a marketingu Union poisťovne a Union zdravotnej poisťovne.

Zlatá minca je súťaž produktov bánk, poisťovní a iných finančných subjektov, rozdelených do 29 produktových kategórií a troch špeciálnych kategórií, ktorá zorientuje verejnosť v ponuke finančných produktov na Slovensku. O poradí v kategóriách rozhoduje odborná porota, ktorú tvoria finanční odborníci, ekonomickí novinári, zástupcovia vysokých škôl, spravodajských agentúr, ekonomických serverov, finančných sprostredkovateľov (agentov a poradcov), profesijných asociácií, spotrebiteľských združení, médií a spoločnosti realizujúce prieskum trhu a tento rok mala 67 členov.

Martina Harsanyiova

VYHRAJTE iPHONE 14 A 115 ĎALŠÍCH CIEN

Aktualizujte si svoje kontaktné údaje a potvrďte marketingový súhlas. Ste v hre o:

  • iPhone 14;
  • dovolenové poukážky v hodnote 285 eur;
  • 20 eur do kníkupectva Martinus. 

Naše ambície v oblasti vedenia spoločnosti

Vykonávať naše podnikanie v transparentným a udržateľným spôsobom

  • Udržateľné investície a obchodné operácie.
  • Voľba obchodných partnerov, ktorí tiež kladú dôraz na udržateľnosť.
  • Prevádzkovať naše podnikanie transparentným a udržateľným spôsobom.
  • Chrániť informácie a dáta našich klientov a partnerov pred ich zneužitím tým, že zabezpečujeme bezpečnosť našich digitálnych riešení a služieb.
  • Budovať otvorenú, inovatívnu a etickú korporátnu kultúru.
  • Prevencia a odhaľovanie korupcie a úplatkárstva prostredníctvom školeného interného tímu.
  • Vyžadovanie tohto prístupu aj od partnerov formou zmluvných dojednaní.